Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Puck
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

System eWrota

Rezerwacja
Umów się na wizytę w jednostce.

Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP.

Uwaga

Zamieszczono nowy załacznik nr 2 do SIWZ tj formularz cenowy i okresów gwarancji i rękojmi. Załacznik musi być obowiązkowo dołączony do oferty. Nie podlega on uzupełnieniu.

Uwaga

Zmiana terminu składania ofert tj. 26.03.2018r. godz. 10:00

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie.pdf (PDF, 423KB) 2018-03-08 14:17:25 423KB 411 razy
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (PDF, 241KB) 2018-03-12 10:53:47 241KB 371 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ i załączniki.pdf (PDF, 5.7MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:17:25 5.7MB 240 razy
2 SIWZ IZP.D.271.1.2018.doc (DOC, 426KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:17:53 426KB 507 razy
3 Załącznik nr 1a Szczegółowy opis oferowanego sprzętu i urzadzeń.docx (DOCX, 55.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:18:06 55.KB 243 razy
4 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji puck.doc (DOC, 44KB) 2018-03-14 12:05:01 44KB 26 razy
5 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji po korekcie.doc (DOC, 41.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-15 09:56:36 41.KB 166 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 odpowiedzi na pytania nr 1.pdf (PDF, 54.KB) 2018-03-12 12:53:48 54.KB 349 razy
2 Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf (PDF, 137KB) 2018-03-14 12:48:33 137KB 351 razy
3 Odpowiedzi na pytania nr 3.pdf (PDF, 207KB) 2018-03-15 13:19:00 207KB 378 razy
4 odpowiedzi na pytania nr 4.pdf (PDF, 61.KB) 2018-03-16 11:12:41 61.KB 351 razy
5 odpowiedzi na pytania nr 5.pdf (PDF, 58.KB) 2018-03-19 09:01:17 58.KB 355 razy
6 Odpowiedzi na pytania nr 6.pdf (PDF, 131KB) 2018-03-21 14:31:49 131KB 337 razy
7 wniosek o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-20 11:41:37 97.KB 306 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - zmiana terminu składania ofert.pdf (PDF, 38.KB) 2018-03-19 14:05:47 38.KB 373 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 189KB) 2018-03-26 14:57:20 189KB 389 razy
Wynik postępowania
1 Ogłoszenie wyników zadanie 1.pdf (PDF, 75.KB) 2018-04-30 12:28:09 75.KB 312 razy
2 Ogłoszenie wyników zadanie 2.pdf (PDF, 78.KB) 2018-04-30 12:28:30 78.KB 314 razy
3 Ogłoszenie wyników zadanie 3.pdf (PDF, 90.KB) 2018-04-30 12:28:50 90.KB 276 razy
4 Ogłoszenie wyników zadanie 4.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-30 12:29:09 97.KB 307 razy
5 Ogłoszenie wyników zadanie 5.pdf (PDF, 81.KB) 2018-04-30 12:29:31 81.KB 300 razy
6 Ogłoszenie wyników zadanie 9.pdf (PDF, 84.KB) 2018-04-30 12:29:51 84.KB 300 razy
7 Ogłoszenie wyników zadanie 10.pdf (PDF, 83.KB) 2018-04-30 12:30:17 83.KB 337 razy
8 Ogłoszenie wyników zadanie 13.pdf (PDF, 80.KB) 2018-04-30 12:30:44 80.KB 294 razy
9 Ogłoszenie wyników zadanie 11.pdf (PDF, 91.KB) 2018-05-07 12:16:42 91.KB 296 razy
10 Ogłoszenie wyników zadanie 6.pdf (PDF, 81.KB) 2018-05-07 12:17:03 81.KB 288 razy
11 Ogłoszenie wyników zadanie 12.pdf (PDF, 75.KB) 2018-05-07 12:17:25 75.KB 331 razy
12 ogłoszenie wyników zadanie 12 korekta.pdf (PDF, 76.KB) 2018-05-08 08:48:37 76.KB 284 razy
13 Unieważnienie postępowania zadanie 7 i 8.pdf (PDF, 524KB) 2018-05-22 09:54:23 524KB 311 razy
Udzielenie zamówienia
1 ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF, 293KB) 2018-05-29 11:52:08 293KB 270 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018 14:17:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018
Ostatnia aktualizacja: Halina Pietruszkiewicz 29-05-2018 11:52:08