Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Puck
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

System eWrota

Rezerwacja
Umów się na wizytę w jednostce.

Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP.

Uwaga

Zamieszczono nowy załacznik nr 2 do SIWZ tj formularz cenowy i okresów gwarancji i rękojmi. Załacznik musi być obowiązkowo dołączony do oferty. Nie podlega on uzupełnieniu.

Uwaga

Zmiana terminu składania ofert tj. 26.03.2018r. godz. 10:00

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie.pdf (PDF, 423KB) 2018-03-08 14:17:25 423KB 377 razy
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (PDF, 241KB) 2018-03-12 10:53:47 241KB 336 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ i załączniki.pdf (PDF, 5.7MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:17:25 5.7MB 232 razy
2 SIWZ IZP.D.271.1.2018.doc (DOC, 426KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:17:53 426KB 491 razy
3 Załącznik nr 1a Szczegółowy opis oferowanego sprzętu i urzadzeń.docx (DOCX, 55.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:18:06 55.KB 232 razy
4 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji puck.doc (DOC, 44KB) 2018-03-14 12:05:01 44KB 26 razy
5 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji po korekcie.doc (DOC, 41.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-15 09:56:36 41.KB 163 razy
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
1 odpowiedzi na pytania nr 1.pdf (PDF, 54.KB) 2018-03-12 12:53:48 54.KB 317 razy
2 Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf (PDF, 137KB) 2018-03-14 12:48:33 137KB 317 razy
3 Odpowiedzi na pytania nr 3.pdf (PDF, 207KB) 2018-03-15 13:19:00 207KB 330 razy
4 odpowiedzi na pytania nr 4.pdf (PDF, 61.KB) 2018-03-16 11:12:41 61.KB 319 razy
5 odpowiedzi na pytania nr 5.pdf (PDF, 58.KB) 2018-03-19 09:01:17 58.KB 317 razy
6 Odpowiedzi na pytania nr 6.pdf (PDF, 131KB) 2018-03-21 14:31:49 131KB 303 razy
7 wniosek o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-20 11:41:37 97.KB 271 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - zmiana terminu składania ofert.pdf (PDF, 38.KB) 2018-03-19 14:05:47 38.KB 331 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 189KB) 2018-03-26 14:57:20 189KB 356 razy
Wynik postępowania
1 Ogłoszenie wyników zadanie 1.pdf (PDF, 75.KB) 2018-04-30 12:28:09 75.KB 279 razy
2 Ogłoszenie wyników zadanie 2.pdf (PDF, 78.KB) 2018-04-30 12:28:30 78.KB 266 razy
3 Ogłoszenie wyników zadanie 3.pdf (PDF, 90.KB) 2018-04-30 12:28:50 90.KB 247 razy
4 Ogłoszenie wyników zadanie 4.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-30 12:29:09 97.KB 268 razy
5 Ogłoszenie wyników zadanie 5.pdf (PDF, 81.KB) 2018-04-30 12:29:31 81.KB 260 razy
6 Ogłoszenie wyników zadanie 9.pdf (PDF, 84.KB) 2018-04-30 12:29:51 84.KB 250 razy
7 Ogłoszenie wyników zadanie 10.pdf (PDF, 83.KB) 2018-04-30 12:30:17 83.KB 295 razy
8 Ogłoszenie wyników zadanie 13.pdf (PDF, 80.KB) 2018-04-30 12:30:44 80.KB 252 razy
9 Ogłoszenie wyników zadanie 11.pdf (PDF, 91.KB) 2018-05-07 12:16:42 91.KB 259 razy
10 Ogłoszenie wyników zadanie 6.pdf (PDF, 81.KB) 2018-05-07 12:17:03 81.KB 251 razy
11 Ogłoszenie wyników zadanie 12.pdf (PDF, 75.KB) 2018-05-07 12:17:25 75.KB 292 razy
12 ogłoszenie wyników zadanie 12 korekta.pdf (PDF, 76.KB) 2018-05-08 08:48:37 76.KB 244 razy
13 Unieważnienie postępowania zadanie 7 i 8.pdf (PDF, 524KB) 2018-05-22 09:54:23 524KB 281 razy
Udzielenie zamówienia
1 ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF, 293KB) 2018-05-29 11:52:08 293KB 240 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018 14:17:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018
Ostatnia aktualizacja: Halina Pietruszkiewicz 29-05-2018 11:52:08