Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Puck
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

System eWrota

Rezerwacja
Umów się na wizytę w jednostce.

Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP.

Uwaga

Zamieszczono nowy załacznik nr 2 do SIWZ tj formularz cenowy i okresów gwarancji i rękojmi. Załacznik musi być obowiązkowo dołączony do oferty. Nie podlega on uzupełnieniu.

Uwaga

Zmiana terminu składania ofert tj. 26.03.2018r. godz. 10:00

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie.pdf (PDF, 423KB) 2018-03-08 14:17:25 423KB 590 razy
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (PDF, 241KB) 2018-03-12 10:53:47 241KB 555 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ i załączniki.pdf (PDF, 5.7MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:17:25 5.7MB 274 razy
2 SIWZ IZP.D.271.1.2018.doc (DOC, 426KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:17:53 426KB 546 razy
3 Załącznik nr 1a Szczegółowy opis oferowanego sprzętu i urzadzeń.docx (DOCX, 55.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:18:06 55.KB 280 razy
4 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji puck.doc (DOC, 44KB) 2018-03-14 12:05:01 44KB 26 razy
5 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji po korekcie.doc (DOC, 41.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-15 09:56:36 41.KB 185 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 odpowiedzi na pytania nr 1.pdf (PDF, 54.KB) 2018-03-12 12:53:48 54.KB 540 razy
2 Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf (PDF, 137KB) 2018-03-14 12:48:33 137KB 536 razy
3 Odpowiedzi na pytania nr 3.pdf (PDF, 207KB) 2018-03-15 13:19:00 207KB 566 razy
4 odpowiedzi na pytania nr 4.pdf (PDF, 61.KB) 2018-03-16 11:12:41 61.KB 530 razy
5 odpowiedzi na pytania nr 5.pdf (PDF, 58.KB) 2018-03-19 09:01:17 58.KB 540 razy
6 Odpowiedzi na pytania nr 6.pdf (PDF, 131KB) 2018-03-21 14:31:49 131KB 541 razy
7 wniosek o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-20 11:41:37 97.KB 496 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - zmiana terminu składania ofert.pdf (PDF, 38.KB) 2018-03-19 14:05:47 38.KB 549 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 189KB) 2018-03-26 14:57:20 189KB 593 razy
Wynik postępowania
1 Ogłoszenie wyników zadanie 1.pdf (PDF, 75.KB) 2018-04-30 12:28:09 75.KB 529 razy
2 Ogłoszenie wyników zadanie 2.pdf (PDF, 78.KB) 2018-04-30 12:28:30 78.KB 512 razy
3 Ogłoszenie wyników zadanie 3.pdf (PDF, 90.KB) 2018-04-30 12:28:50 90.KB 458 razy
4 Ogłoszenie wyników zadanie 4.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-30 12:29:09 97.KB 497 razy
5 Ogłoszenie wyników zadanie 5.pdf (PDF, 81.KB) 2018-04-30 12:29:31 81.KB 496 razy
6 Ogłoszenie wyników zadanie 9.pdf (PDF, 84.KB) 2018-04-30 12:29:51 84.KB 507 razy
7 Ogłoszenie wyników zadanie 10.pdf (PDF, 83.KB) 2018-04-30 12:30:17 83.KB 542 razy
8 Ogłoszenie wyników zadanie 13.pdf (PDF, 80.KB) 2018-04-30 12:30:44 80.KB 485 razy
9 Ogłoszenie wyników zadanie 11.pdf (PDF, 91.KB) 2018-05-07 12:16:42 91.KB 480 razy
10 Ogłoszenie wyników zadanie 6.pdf (PDF, 81.KB) 2018-05-07 12:17:03 81.KB 483 razy
11 Ogłoszenie wyników zadanie 12.pdf (PDF, 75.KB) 2018-05-07 12:17:25 75.KB 531 razy
12 ogłoszenie wyników zadanie 12 korekta.pdf (PDF, 76.KB) 2018-05-08 08:48:37 76.KB 469 razy
13 Unieważnienie postępowania zadanie 7 i 8.pdf (PDF, 524KB) 2018-05-22 09:54:23 524KB 490 razy
Udzielenie zamówienia
1 ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF, 293KB) 2018-05-29 11:52:08 293KB 443 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018 14:17:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018
Ostatnia aktualizacja: Halina Pietruszkiewicz 29-05-2018 11:52:08