Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Gminy Puck
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

System eWrota

Rezerwacja
Umów się na wizytę w jednostce.

Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP.

Uwaga

Zamieszczono nowy załacznik nr 2 do SIWZ tj formularz cenowy i okresów gwarancji i rękojmi. Załacznik musi być obowiązkowo dołączony do oferty. Nie podlega on uzupełnieniu.

Uwaga

Zmiana terminu składania ofert tj. 26.03.2018r. godz. 10:00

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie.pdf (PDF, 423KB) 2018-03-08 14:17:25 423KB 348 razy
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (PDF, 241KB) 2018-03-12 10:53:47 241KB 315 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ i załączniki.pdf (PDF, 5.7MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:17:25 5.7MB 228 razy
2 SIWZ IZP.D.271.1.2018.doc (DOC, 426KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:17:53 426KB 490 razy
3 Załącznik nr 1a Szczegółowy opis oferowanego sprzętu i urzadzeń.docx (DOCX, 55.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-08 14:18:06 55.KB 228 razy
4 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji puck.doc (DOC, 44KB) 2018-03-14 12:05:01 44KB 26 razy
5 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji po korekcie.doc (DOC, 41.KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-03-15 09:56:36 41.KB 161 razy
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
1 odpowiedzi na pytania nr 1.pdf (PDF, 54.KB) 2018-03-12 12:53:48 54.KB 294 razy
2 Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf (PDF, 137KB) 2018-03-14 12:48:33 137KB 297 razy
3 Odpowiedzi na pytania nr 3.pdf (PDF, 207KB) 2018-03-15 13:19:00 207KB 302 razy
4 odpowiedzi na pytania nr 4.pdf (PDF, 61.KB) 2018-03-16 11:12:41 61.KB 293 razy
5 odpowiedzi na pytania nr 5.pdf (PDF, 58.KB) 2018-03-19 09:01:17 58.KB 288 razy
6 Odpowiedzi na pytania nr 6.pdf (PDF, 131KB) 2018-03-21 14:31:49 131KB 282 razy
7 wniosek o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-20 11:41:37 97.KB 237 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - zmiana terminu składania ofert.pdf (PDF, 38.KB) 2018-03-19 14:05:47 38.KB 309 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 189KB) 2018-03-26 14:57:20 189KB 331 razy
Wynik postępowania
1 Ogłoszenie wyników zadanie 1.pdf (PDF, 75.KB) 2018-04-30 12:28:09 75.KB 246 razy
2 Ogłoszenie wyników zadanie 2.pdf (PDF, 78.KB) 2018-04-30 12:28:30 78.KB 242 razy
3 Ogłoszenie wyników zadanie 3.pdf (PDF, 90.KB) 2018-04-30 12:28:50 90.KB 224 razy
4 Ogłoszenie wyników zadanie 4.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-30 12:29:09 97.KB 242 razy
5 Ogłoszenie wyników zadanie 5.pdf (PDF, 81.KB) 2018-04-30 12:29:31 81.KB 241 razy
6 Ogłoszenie wyników zadanie 9.pdf (PDF, 84.KB) 2018-04-30 12:29:51 84.KB 228 razy
7 Ogłoszenie wyników zadanie 10.pdf (PDF, 83.KB) 2018-04-30 12:30:17 83.KB 267 razy
8 Ogłoszenie wyników zadanie 13.pdf (PDF, 80.KB) 2018-04-30 12:30:44 80.KB 228 razy
9 Ogłoszenie wyników zadanie 11.pdf (PDF, 91.KB) 2018-05-07 12:16:42 91.KB 226 razy
10 Ogłoszenie wyników zadanie 6.pdf (PDF, 81.KB) 2018-05-07 12:17:03 81.KB 227 razy
11 Ogłoszenie wyników zadanie 12.pdf (PDF, 75.KB) 2018-05-07 12:17:25 75.KB 257 razy
12 ogłoszenie wyników zadanie 12 korekta.pdf (PDF, 76.KB) 2018-05-08 08:48:37 76.KB 225 razy
13 Unieważnienie postępowania zadanie 7 i 8.pdf (PDF, 524KB) 2018-05-22 09:54:23 524KB 258 razy
Udzielenie zamówienia
1 ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF, 293KB) 2018-05-29 11:52:08 293KB 217 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018 14:17:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018
Ostatnia aktualizacja: Halina Pietruszkiewicz 29-05-2018 11:52:08