Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego do prowadzenia akcji ratowniczych dla OSP.

Uwaga

Zamieszczono nowy załacznik nr 2 do SIWZ tj formularz cenowy i okresów gwarancji i rękojmi. Załacznik musi być obowiązkowo dołączony do oferty. Nie podlega on uzupełnieniu.

Uwaga

Zmiana terminu składania ofert tj. 26.03.2018r. godz. 10:00

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 ogłoszenie.pdf (PDF, 423KB) 2018-03-08 14:17:25 423KB 160 razy
2 ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (PDF, 241KB) 2018-03-12 10:53:47 241KB 123 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 SIWZ i załączniki.pdf (PDF, 5.7MB) Po terminie otwarcia ofert 2018-03-08 14:17:25 5.7MB 132 razy
2 SIWZ IZP.D.271.1.2018.doc (DOC, 426KB) Po terminie otwarcia ofert 2018-03-08 14:17:53 426KB 291 razy
3 Załącznik nr 1a Szczegółowy opis oferowanego sprzętu i urzadzeń.docx (DOCX, 55.KB) Po terminie otwarcia ofert 2018-03-08 14:18:06 55.KB 123 razy
4 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji puck.doc (DOC, 44KB) 2018-03-14 12:05:01 44KB 11 razy
5 Załącznik nr 2 Formularz cenowy i okresy gwarancji po korekcie.doc (DOC, 41.KB) Po terminie otwarcia ofert 2018-03-15 09:56:36 41.KB 76 razy
Wyjaśnienia i modyfikacje SIWZ
1 odpowiedzi na pytania nr 1.pdf (PDF, 54.KB) 2018-03-12 12:53:48 54.KB 125 razy
2 Odpowiedzi na pytania nr 2.pdf (PDF, 137KB) 2018-03-14 12:48:33 137KB 125 razy
3 Odpowiedzi na pytania nr 3.pdf (PDF, 207KB) 2018-03-15 13:19:00 207KB 116 razy
4 odpowiedzi na pytania nr 4.pdf (PDF, 61.KB) 2018-03-16 11:12:41 61.KB 102 razy
5 odpowiedzi na pytania nr 5.pdf (PDF, 58.KB) 2018-03-19 09:01:17 58.KB 115 razy
6 Odpowiedzi na pytania nr 6.pdf (PDF, 131KB) 2018-03-21 14:31:49 131KB 106 razy
7 wniosek o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-20 11:41:37 97.KB 63 razy
Przedłużenie terminów składania i otwarcia ofert
1 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA - zmiana terminu składania ofert.pdf (PDF, 38.KB) 2018-03-19 14:05:47 38.KB 124 razy
Informacja z otwarcia ofert
1 informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 189KB) 2018-03-26 14:57:20 189KB 156 razy
Wynik postępowania
1 Ogłoszenie wyników zadanie 1.pdf (PDF, 75.KB) 2018-04-30 12:28:09 75.KB 65 razy
2 Ogłoszenie wyników zadanie 2.pdf (PDF, 78.KB) 2018-04-30 12:28:30 78.KB 74 razy
3 Ogłoszenie wyników zadanie 3.pdf (PDF, 90.KB) 2018-04-30 12:28:50 90.KB 57 razy
4 Ogłoszenie wyników zadanie 4.pdf (PDF, 97.KB) 2018-04-30 12:29:09 97.KB 66 razy
5 Ogłoszenie wyników zadanie 5.pdf (PDF, 81.KB) 2018-04-30 12:29:31 81.KB 71 razy
6 Ogłoszenie wyników zadanie 9.pdf (PDF, 84.KB) 2018-04-30 12:29:51 84.KB 53 razy
7 Ogłoszenie wyników zadanie 10.pdf (PDF, 83.KB) 2018-04-30 12:30:17 83.KB 85 razy
8 Ogłoszenie wyników zadanie 13.pdf (PDF, 80.KB) 2018-04-30 12:30:44 80.KB 56 razy
9 Ogłoszenie wyników zadanie 11.pdf (PDF, 91.KB) 2018-05-07 12:16:42 91.KB 52 razy
10 Ogłoszenie wyników zadanie 6.pdf (PDF, 81.KB) 2018-05-07 12:17:03 81.KB 54 razy
11 Ogłoszenie wyników zadanie 12.pdf (PDF, 75.KB) 2018-05-07 12:17:25 75.KB 48 razy
12 ogłoszenie wyników zadanie 12 korekta.pdf (PDF, 76.KB) 2018-05-08 08:48:37 76.KB 52 razy
13 Unieważnienie postępowania zadanie 7 i 8.pdf (PDF, 524KB) 2018-05-22 09:54:23 524KB 53 razy
Udzielenie zamówienia
1 ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF, 293KB) 2018-05-29 11:52:08 293KB 47 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018 14:17:25
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Halina Pietruszkiewicz 08-03-2018
Ostatnia aktualizacja: Halina Pietruszkiewicz 29-05-2018 11:52:08